Blah Blah Blogging Along

Monday, August 7, 2006

Happy Monday!!!

Check this out!!!
Look at that Grand Prize Winner!! Yep it's ME!!! Woohoo! Imagine my surprize when I got an email from Gina in my inbox this morning! Way to make my morning! I won a $100 gift certificate to her store and the new Elsie book! How cool is that! I never win anything!

What a gorgeous weekend we had here in New England! After the scorcher week we had man did we deserve it! My honey is getting our koi pond up and running again and I can't wait! Two more weeks until we can have fish again! I am so stoked! See almost two years ago when I got laid off we got rid of our fish because we were trying really hard to move to FL. Well that ship isn't going to sail and I really want some more fish. He got this awesome water feature built yesterday that is new. I will post some photos of it soon! I did some much needed weeding in the yard. Two more beds to go and the yard will be back to it's niceness! It's been sadly neglected this summer with all the sports and rain interferences! Hopefully by Sunday I'll have it looking fine! :) Now that summer is almost over! LOL!
Well folks that's all my good news! Starting out to be a great day so far! I have Gina to thank for that! Hope you all have a great day too!

8 comments :

Jen Caputo said...

OMG!!! You go girl!!! WOW!!!! Congratulations!

mumsascrappa said...

Congratulations Pam!! So now you can't say you never win anything!! LOL!!! Glad to hear about your fish! I bet that will be great to have going again!

Mary E said...

OMG!!!! That is soooo Incredibly whicked awesome! I am the most jealous that I could ever be right now. Gina Is my all time favorite designer (not that I don’t own everything in her store already, but….) you are so lucky…Congratulations you should have fun with that!

Jolene George said...

That is GREAT AND EXCITING news!Congratulations and happy shopping!
Can't wait to see the pictures Pam!

Cindy said...

Wahoo! Very cool, Pam! You deserve it. Hey, I was out weeding today too, what a coincidence. My wrists are KILLING me for it too.

Rachael Giallongo said...

Woohoo! Rok on, Pam!

karen said...

WHoohooo! Way to go! You lucky duck.

Christine Smith said...

woooooo-hoooo -- you are gonna have SO MUCH FUN shopping!!